Arbetslös och göralös..

Länge sedan jag bloggade nu, men när man e arbetslös har man inte så mkt att göra så jag tänkte försöka mig på att börja om.
Ska försöka få över bilder från Nicklas kamera så jag kan uppdatera läget lite.
Har ju skaffat sambo och flyttat till hus.
Har förresten fått jobba några dagar förra veckan som tur e, behöver ju pengar nu!
Så himla tråkigt att sitta hemma och inte göra nånting.. skulle ha städat idag, men det skjuter jag undan hela tiden.. få ta det imorrn.
Ska nog åka över till svärmor och fika:)
Målade förresten mina naglar idag, köpte det på ica maxi när jag och Nicklas var där i torsdag.

Jo, förresten fick ju även världens finaste blomma av min älskling förra veckan:) Helt utan anledning:)



Börja dock bli lite slitna, men man ser hur fina dom va!
Svärmor nästa!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej hej!! Vilka fina blommor, men du Angelica..helt utan anledning var det nog inte.. Det var nog för att han älskar dig, för att du är du!! Hoppas allt är bra annars. saknar dig

Kramar

2009-10-01 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0