Oväntat

Imorse när jag låg och sov som bäst ringde telefonen, kvart i åtta. Förstod inte först så jag hann inte svara, men sedan ringde personen till Nicklas som låg brevid och sov och då var det min chef.
Sa att Helena var hemma me sjukt barn och om jag kunde komma och jobba. Jag sa ja och fick panik eftersom hc öppnar kl åtta, men jag var där kl halv nio och dagen har bara rullat på.
Nu är jag däremot väldigt trött, blev ganska sent igår så de bli tidig kväll ikväll när jag ska jobba imorgon me.
Nicklas har åkt iväg me pappa för att fixa deras älgdragare så jag sitter här själv.. tro jag ska ta en kopp te och mysa framför tvn.


Tycker den här bilden e så gullig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0