Trött

I veckan har jag åkt skidor för första gången iår, gud va skönt de va! Lärde mig att skejta, måste säga att de gick mkt lättare än vanligt och fortare. Får nog fortsätta med det ett tag, för det var mkt roligare:)
Igår var jag upp till Svedje och hälsade på mormor och morfar. Morfar har nämligen fyllt 80 så det blev smörgåstårta och jag fick träffa lite släkt, så jag var på väldigt bra humör när jag senare åkte hem till Hoting och mot middag.
Blev bjuden på middag hos Stefan och Helena, så det var dom, jag, Niklas och barnen. Fick porterstek, potatis och sallad, mkt gott! Sedan spelade vi kort och surra, sedan när vi skulle hem hade vi tänkt åka taxi. Vilket inte blev av för det var ingen som svara så det var bara till å börja traska hemöver.. Var ganska blåsigt, men man kände sig lite nyttig när man väl komme hem.
Idag har det vare tv-tittning hela dagen och skidskytte. Blev ingen medalj, men dom gjorde ganska så bra ifrån sig ändå.
Nu tror jag att jag ska ta mig i kragen och göra några km på skidorna.

Dagens födesedagsbarn:



Elin blir 1 år idag, grattis!! Går tiden fort eller vad?

Kommentarer
Postat av: Anita Bladfält

Vad söt Elin är, hälsa Tony det :)

Halkade in här när jag surfade runt lite...kul att få kika förbi.

2009-01-22 @ 15:06:11
Postat av: Hanna

Du borde ju för fanken få ett pris för världens sämst uppdaterade blogg! ;)

2009-01-31 @ 22:17:20
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0