Nu ha ja hunne långt

Idag ha jag verkligen hunne mkt. Har jobbat, sedan när jag kommit hem började jag att städa. Så nu har jag fått upp ljusstakar, julstjärnor, strykit gardiiner och hängt upp, damsugit, dammat och lagt ut dukar.
Imorrn ska vi hälsa på mammas farbror Ernst, va ja sakna han! Har inte träffat han på länge nu. Sedan ska vi upp till Svedje en sväng och träffa mormor och morfar. Känner mig lite småkrasslig så jag ska känna mig för imorrn hur de känns annars blir det bastning på kvällen hos Hanna me gott sällskap.
Bakade förresten chokladkola i förrgår, blev ganska nöjd faktiskt. Lite mjuka blev dom, men riktigt goda.



Ska baka pepparkakor nu i helgen så jag har på söndag. Då bli det julskyltning, pepparkakor, lussebullar och glögg:) I love it!
Sen blir det till att baka en massa mer, snickers bli nästa drag tro jag.
Nä, dags för att sova nu så jag är pigg imorrn bitti.

Kommentarer
Postat av: emma

mmm, ta merä lite av det dära vetja

2008-11-29 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0