Snart bara tre veckor..

Imorgon e de bara tre veckor kvar till jul och jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp! Paniken börjar smått komma, måste verkligen ta itu me de där nu.. har till 14 personer jag ska köpa..
I söndags var det äntligen första advent och jag bakade mina pepparkakor. Måste säga att de va de mest irriterande jag gjort på länge, gick inte riktigt min väg.. men det blev en burk iaf å även om dom inte såg så vackra ut så blev dom goda.
På kvällen komme min mamma och pappa för att fika lite. Då fick jag en adventsljusstake, ett förkläde och en toffife-ask av dom:) de va väldigt mysigt, jag älskar advent!





Jag har nu även avslutat kapitel Gotland. Så jag blir hemma över jul och nyår, vilket ändå känns ganska bra att få umgås med folk som är hemma över jul och gå på annandags dansen. Det ser jag fram emot!
Nu är jag ganska trött efter jobbet så nu blir det middag sen vila. Har ju desperate housewifes att se fram emot ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det är väl klart! Men bara om du bloggar flitigare.

2008-12-15 @ 15:45:47
URL: http://hannaselinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0